Everything about طراحی

Wiki Article

تا جایی که امکان دارد از سنگ و چوب در طراحی فضا استفاده‌شده است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با اجرای بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب‌هایتان درست خواهد بود.

استفاده از هودها و مکنده‌ها و کف شوی‌های اتوماتیک جز مواردی است که در سال‌های نه چندان دور به آشپزخانه رنگ و بوی مدرینته بخشیده و دکوراسیون مدرن برای خود در این محیط جای مشخص و جایگاه مستحکمی پدید آورده است.

اما همیشه احتمال دارد چیزی که امسال مد شده و بسیار زیباست.

همین موضوع مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و استقبال از این ایده‌ها، یعنی ایجاد یک راه جدید برای تزریق خلاقیت‌ها در خانه‌ها. در میان مدرن شدن فضای کلی آشپزخانه ابزار و لوازم جدید وارد میدان شدند و جلوه‌های پیشرفت و مدرنیته را برای آشپزخانه به وجود آوردند. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک با قابلیت‌های در حال آپدیت ( به روز شدن )، ماشین‌های ظرفشویی خانگی، فرها و ماکروویوهای پخت و پز، یخچال‌های غول پیکر در ابعاد و اندازه‌های متنوع، سینک‌ها و شیرآلات هوشمند و مدرن و همین طور میزهای غذا خوری و یا اجاق گازهای خاص که از مهم‌ترین ابزار و لوازم عصر جدید هستند که نمادی از یک آشپزخانه مدرن را به رخ بینندگانشان می‌کشانند.

رنگ و رنگ آمیزی در دکوراسیون مدرن؛ مورد آخر که در ابتدا مطرح شد رنگ و تأثیر آن بر دکوراسیون مدرن است. منظور از رنگ صرفاً رنگ دیوارها و سقف است؛ چرا که رنگ در مجموع فضای مدرن به صورت دیگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکوراسیون در لغت‌نامه فارسی به معنی مرتب کردن، چیدمان و آرایه گری است. وقتی از دکوراسیون داخلی منزل صحبت می‌کنیم منظورمان نحوه انتخاب وسایل، تزئینات داخل ساختمان و نوع چیدمان قسمت‌های مختلف خانه ازجمله: پذیرایی و نشیمن، آشپزخانه، اتاق‌خواب‌ها و سرویس حمام و دستشویی است.

تلویزیون‌های بزرگ و مسطح که بر روی دیوار نصب می‌شوند و یا آباژورها خاص و عجیب در گوشه پذیرایی، همین طور استندها و میزهای پذیرایی یا حتی دیوارهای شاخص و فرش‌ها یا میزهای مبلمان، از جمله دکوراتیوهای پرکاربرد این روزهای خانه‌های مدرن هستند که مشاوران و طراحان دکوراسیون مدرن به مشتریان و مخاطبان خود پیشنهاد می‌دهند.

برای این سبک همیشه از رنگ‌های خاکی مثل قرمز، نارنجی استفاده کنید و حتماً چند مکرمه را درجاهایی از فضای اتاق به کار ببرید.

پارچه‌های مخملی به‌شدت توصیه می‌شوند. گل‌های یک باید هستند اما آن‌ها نباید خیلی بزرگ باشند؛ رزهای سفید ایدئال هستند.

سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده به‌طوری‌که هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست.

بخش کوچک اما مهمی از مواردی است که باید در هنگام طراحی چیدمان منزل به آن‌ها توجه کنید.

رنگ دیوار در بخش مدرن بودن معیار مهمی است که به جرات می‌توان از این عامل به عنوان موردی مهم و اثر گذار نام برد و ????????? ???? ??? ???? در مورد آن صحبت کرد. در گذشته که نه خبری از مدرنیته و نه تمرکز بر روی رنگ دیوارها در دکوراسیون منازل بود، اسباب و اثاثیه خانه نقش ایجاد تغییر در خانه‌های عموم مردم را بازی می‌کرد.

Report this wiki page